Second hand

Jag har tidigare inte bloggat särskilt mycket om mitt stora intresse, inredning. Men nu kan jag inte hålla mig längre :) Vår lägenhet är inredd i lantlig stil med vita möbler, vitrinskåp, rustika lyktor, antika speglar och hissgardiner. Men bland alla våra vita möbler har jag velat haft något som bryter av lite mot allt det vita. När jag besökte Myrorna för nån vecka sen fick jag syn på denna fantastiskt fina stol, i grönt! Den passar alldeles utmärkt i vår ljusa lägenhet! Vad tycks?



Även Elsie är förtjust i mattes nya inköp


Kommentarer
Postat av: Johanna

så fin, härlig färg! & katten är ju helt ljuvlig :)

2011-07-26 @ 09:13:46
URL: http://jlundegardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0